Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Επαναλειτουργία ιστολογίου

Μετά από αρκετό καιρό και κάποιες δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, επαναλειτουργώ το ιστολόγιο μου, το οποίο αποτελεί ένα τρόπο επικοινωνίας με άλλους συμπολίτες μου αλλά και κοινοποίησης των πολιτικών και αθλητικών μου απόψεων σε άτομα που διαβάζουν το ιστολόγιο μου.

Στο διάστημα που δεν έκανα δημοσιεύσεις (περίπου 6 μήνες) έγιναν αρκετά στον τόπο μας καθώς επίσης και στην Μητροπολιτική Ελλάδα. Τα γεγονότα σε όλους γνωστά. Ιδιαίτερη σημασία θα ήθελα να δώσω στην αλλαγή πολιτικού χάρτη στην Ελλάδα, την συνέχεια του θεάτρου του παραλόγου από τον λεγόμενο ενδιάμεσο χώρο στην Κύπρο καθώς επίσης και στην κάθοδο της Τρόικας σε Κύπρο και Ελλάδα. Το κάθε θέμα θα αναπτυχθεί τις επόμενες μέρες με διαφορετική ανάρτηση.

Η έλλειψη χρόνου ίσως δεν μου επιτρέψει να ασχοληθώ με τις τράπεζες, την ανεργία καθώς επίσης και τις εξελίξεις που τρέχουν σε όλα τα τμήματα της αγαπημένης μου ομάδας τον Παναθηναϊκό (εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η "Συμμαχία" του κυρίου Αλαφούζου με βρίσκει σύμφωνο αλλά όχι και τόσο αισιόδοξο για το μέλλον της ομάδας).

Θα τα ξαναπούμε μέχρι το τέλος της βδομάδας με την πρώτη μου αναλυτική ανάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: