Κάθε μέρα που περνάει τα τεκτενόμενα στον χώρο της Παιδείας μας όλο και περισσότερο επιβεβαιώνουν τις ανησυχίες μας όσο αφορά τους στόχους της Κυβέρνησης. Η Παναθηναϊκή και Ελληνική Φωνή έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο θέμα αυτό και τα γεγονότα δυστυχώς συνεχώς την δικαιώνουν. (Προηγούμενα κείμενα)
Πρόσφατα στο Λύκειο Αποστόλου Μάρκου, στη Λευκωσία οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο, με πολιτικό περιεχόμενο και με καθαρή αλλοίωση ιστορικών πραγματικοτήτων. Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο εντάσσεται στο μάθημα του φετινού στόχου του Υπουργείου Παιδείας που είναι η καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης, αμοιβαίου σεβασμού και συνεργασίας Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων, με στόχο την απαλλαγή από την κατοχή και την επανένωση της πατρίδας και του λαού μας όπως αναγράφεται πάνω σε αυτό. Το ερωτηματολόγιο ετοιμάστηκε από τη φιλόλογο του σχολείου Άντρη Χαραλάμπους και εντάχθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνιολογίας.
Το ερωτηματολόγιο
Στα πλείστα ερωτήματα οι μαθητές καλούνται να παντήσουν με ΝΑΙ ή ΟΧΙ.
3) Έχεις συναντήσει ή συνομιλήσει ποτέ σου με Τ/Κ;
4) Έτυχε ποτέ να συζητήσεις για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
Αν ναι, με ποιους; ΦΙΛΟΙ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΛΛΟ.
5) Ενημερώνεσαι μέσω των ΜΜΕ για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
6) Πιστεύεις ότι το σχολικό εγχειρίδιο της Ιστορίας παρέχει αρκετό υλικό για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
7) Γνωρίζεις ότι οι πρώτοι τουρκοκυπριακοί πυρήνες πληθυσμού δημιουργήθηκαν τον καιρό της τουρκοκρατίας;
8) Γνωρίζεις ότι Ε/Κ και Τ/Κ συμβίωναν ειρηνικά και έκαναν κοινούς κοινωνικούς αγώνες;
9) Γνωρίζεις ότι κάποτε Ε/Κ και Τ/Κ ζούσαν ειρηνικά στις ίδιες περιοχές με ίσα δικαιώματα;
10) Ξέρεις ότι στα 350 από τα 500 χωριά που είχε κάποτε η Κύπρος ζούσαν μαζί Ε/Κ και Τ/Κ;
11) Γνωρίζεις ότι οι Τ/Κ συμμετείχαν με υπουργούς και στα άλλα όργανα του κράτους από το 1960-1963;
12) Γνωρίζεις ότι υπάρχουν πολλοί Τ/Κ αγνοούμενοι και πρόσφυγες μετά τις διακοινοτικές διαταραχές του 1963-1964, το 1967 και το 1974;
13) Πιστεύεις ότι πρέπει ν' αρχίσουν να γίνονται αλλαγές στην Εκπαίδευση για να είμαστε έτοιμοι σε περίπτωση συμβίωσης με τους Τ/Κ;
14) Γνώριζες ότι από το 1963-1974 οι Τ/Κ ήταν αποκλεισμένοι σε πολύ μικρή έκταση γης;
15) Σε περίπτωση επίλυσης του Κυπριακού πιστεύεις ότι η συμβίωση των δύο κοινοτήτων μπορεί να είναι αρμονική;
16) Θα αναγνώριζες το δικαίωμα στους Τ/Κ να συμμετέχουν στην κυβέρνηση ως ισότιμα μέλη του κυπριακού κράτους;
17) Σε περίπτωση διοργάνωσης εκδήλωσης με στόχο τη γνωριμία Ε/Κ και Τ/Κ μαθητών θα παρευρισκόσουν;
18) Θα σου δημιουργούσαν πρόβλημα αν υπήρχαν Τ/Κ στην τάξη σου;
19) Πιστεύεις ότι οι Τ/Κ θέλουν να επιλυθεί το κυπριακό πρόβλημα;
Το ερωτηματολόγιο μπορεί να το δει κανένας στην εφημερίδα η Σημερινή.
Η Παναθηναϊκή και Ελληνική Φωνή σχετικά με το ερωτηματολόγιο αυτό που είδε το φως της δημοσιότητας διερωτάται: Για ποιους κοινούς αγώνες Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων αναφέρεται το ερωτηματολόγιο; Πότε έγιναν κοινοί αγώνες; Στην εισβολή(1974), στην Τουρκανταρσία(1963-64) ή όταν επικροτούσαν οι Τούρκοι τις ομάδες ασφαλείας ενάντια στην ΕΟΚΑ; Για όλα τα πιο πάνω η μόνη αναφορά είναι για δήθεν Τουρκοκύπριους αγνοουμένους. Αλήθεια ποιος απόκλεισε τους Τουρκοκύπριους σε μικρή έκταση γης; Με ποιο δικαίωμα αναφέρεται ισοτιμία μεταξύ της μειονότητας και της πλειοψηφίας σε ερωτηματολόγιο που τίθεται σε μαθητές;
Ο Υπουργός Παιδείας κύριος Ανδρέας Δημητρίου ανάφερε ότι δεν γνώριζε την ύπαρξη του εν λόγω ερωτηματολογίου. Αν αληθεύει η τοποθέτηση σας αυτή κύριε Υπουργέ από πότε οι καθηγητές λειτουργούν ασύδοτα; Κύριε Δημητρίου ακόμη και αν δεν γνωρίζατε την ύπαρξη του συγκεκριμένου ερωτηματολογίου εσύ είσαι ο ηθικός αυτουργός. Το ερωτηματολόγιο αυτό εντάσσεται στο στόχο που εσύ έθεσες.
Παράλληλα με το πιο πάνω ερωτηματολόγιο, το Υπουργείο Παιδείας φέρει τεράστια ευθύνη γιατί οι εγκλωβισμένοι μαθητές του Γυμνασίου Ριζοκαρπάσου υποχρεώθηκαν να ψάλλουν τα χριστιανικά κάλαντα στην Τουρκική γλώσσα!!! Αλήθεια που αποσκοπούσε η ενέργεια αυτή;
Την ίδια περίοδο υπήρξε η παρουσία Τούρκου, δήθεν ποιητής, στο ιστορικό γυμνάσιο Δροσιάς στην Λάρνακα, για να μιλήσει σε συγκέντρωση των μαθητών. Η παρουσία αυτή έγινε με συνέναιση του καθηγητικού συλλόγου του σχολείου. Ο Τούρκος λοιπόν αυτός απήγγειλε ποιήματα για την προσφυγιά, για την κοινή γλυκιά πατρίδα και για τους αγώνες του ΑΚΕΛ!!! Αλήθεια από πότε καλεσμένοι μιλούν για κομματικές δράσεις; Σχετικά με το θέμα μπορεί ο καθένας να διαβάσει την επιστολή της Συντονιστικής Επιτροπής Καρπασίας προς τη Διευθύντρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Σήμερα ακόμη βγήκαν στην δημοσιότητα από την εφημερίδα η Σημερινή, τα πρακτικά της συνεδρίας της επιτροπής των αυτοαποκαλούμενων σοφών που έγινε στις 13 Αυγούστου 2008. Στα πρακτικά της συνεδρίας αυτής, το μέλος της Επιτροπής Ρολάνδος Κατσιαούνης(πρόκειται για το άτομο που αρθρογραφεί στην εφημερίδα του ΑΚΕΛ "Χαραυγή" για δήθεν σφαγές Τούρκων από Έλληνες που τεκμηριώνει με το επιχείρημα ότι άκουσε για αυτά), στην κριτική του για τα προσχέδια του βιβλίου Ιστορίας, ισχυρίζεται ότι οι αρχιερείς στην Κύπρο και την Ελλάδα θανατώθηκαν από τους Τούρκους, παρόλο ότι καταδίκασαν την Επανάσταση του 1821. Σε μια μειωτική-υβριστική αναφορά για τον Αρχιεπίσκοπο Κυπριανό, αναφέρει ότι, παρά την προσπάθειά του να καταδικάσει τη Φιλική Εταιρεία και την Επανάσταση, δεν απέφυγε το θάνατο. Παράλληλα, ο "σοφός" συνεχίζει τις υβριστικές του αναφορές ενάντια στην Εκκλησία της Κύπρου. Παράλληλα στα ίδια πρακτικά έχουμε υποβάθμιση της βάρβαρης Παλμεροκρατίας, καθώς και μειωμένη αναφορά στον ένδοξο αγώνα της ΕΟΚΑ (21 σελίδες). Παράλληλα έχουμε αμφισβήτηση του όρου Τουρκανταρσίας με την δικαιολογία ότι ο λαός μιλούσε για δικοινοτικές ταραχές και για φασαρίες το 1963!!! Και για αυτή την συνεδρία ο Υπουργός δηλώνει για ακόμη μια φορά άγνοια! Κύριε Υπουργέ τελικά έχετε άγνοια για οτιδήποτε συμβαίνει στο Υπουργείο σας (κάτι που αμφιβάλλω) ή προσπαθείτε να ρίξετε στάχτη στα μάτια του κόσμου;
Όπως δείχνουν τα γεγονότα στόχος του ΑΚΕΛ είναι να καταντήσει τα σχολεία μας κατασκήνωση της ΕΔΟΝ. Προσπαθεί μέσα από την δημιουργία ψεύτικων ενοχών στους Έλληνες μαθητές και όχι μόνο θα γίνει αποδεκτό ένα νέο σχέδιο Ανάν με διαφορετικό περιτύλιγμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου